Karate kid♥

Är hemma och filmen va riktigt jävla braa! En film för nästan alla, för de som gillar action, lite sorgliga filmer, lite romantik och komedier.

Karate Kid handlar om lilla superdupersöta Dre Parker som flyttar till Peking med sin mamma för att börja om på nytt liv då han har förlorat sin pappa. Till en början trivs han inte där då han blir nedslagen av andra elever på hans skola och inte har några vänner alls. Tillslut är han trött på det här och kämpar och lär sig Kung fu med hjälp av hans typ vaktmästare som visar sig vara mästare på Kung fu. Han kämpar hårt inför en turnering i Kung fu som han aldrig har kunnat tidigare.

Okej nu tänker jag inte skriva mer, jag är inte bra på att berätta om filmer utan att avslöja (a) Men lite om filmen var det iallafall. Den låter inge bra, trailern tyckte jag inte heller va särskilt bra men tro mig. Den är gryyym!

Måste bara lägga till att Jaden Smith måste vara den mest talangfulla kille! Grym på att dansa, grymt stark, krym på Kung fu (nu är han ju inte så som på filmen men ändå), grym skådis och grym på att sjunga/rappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0