Utomlands om tre månader

Godmorgon! Tycker att det ser lite halvkallt ut ute.. Men enligt min dator ska det vara 19grader ute nu så det borde inte vara så kallt så det kanske blir piknick idag iallafall :D Fast ne.. tror inte det. Kollade på hur vädret skulle bli idag och det verkar bli en regnig dag :(

Tycker att det är så synd att dessa riktigt varma sommardagar är förbi.. Jag har inte hunnit utnyttja de riktigt. Det blir kallare och kallare och närmar sig höst mer och mer och sedan blir det vinter -kaaallt :'(. Fast jag har lite tur, i november då det är riktigt kallt, då åker jag till Madeira (ö i Portugal)!!!. Det kanske jag inte har sagt? Men jag åker dit med farmor, kusin och lillasyster, det ska bli riktigt kul! Vi ska bo på lyxhotell/lägenheter. Det kommer inte att vara så jäätte varmt där, ca 20grader men det kommer ju att vara betydligt mycket varmare än vad det kommer att vara här i Sverige. Tycker att det blir lite lyx eftersom att jag va i Grekland för ca två-tre veckor sen och efter tre månader åker jag utomlands igen och ca. ett halvår efter det så åker jag (kanske) till Kroatien med Sandra, Emil, Peter och Jossan! :D:D

Men tillbaka till nuet. Sitter i lite småkyliga sverige och ska snart ta och göra mig en kopp te! :)

Jag och Jossans händer över vattnet i älskade Grekland.

Juste! Måste lägga till att jag ska ta dykgningskurser på Madeira, hjäääälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0