Vad är det på bloggens högra sida?

Det är många som har undrat vad det är för typ reklam jag har på höger sida av bloggen. Klickar man där så kommer man in på bloggerfy´s hemsida. Jag har inte varit medlem där så jätte länge men hittills så verkar det funka bra. Det är ett enkelt sett att tjäna pengar på, tydligen så ska man få fler besökare också men jag förstår inte riktigt hur man gör osv. så den biten skippar vi.

Man kan tjäna pengar oavsett hur många besökare man har. Man kanske inte tjänar särskilt mycket. Jag tjänar verkligen inte mycket, typ ingenting. Men det var bara en kul prova-på-grej liksom. Läs mer på hemsidan ifall det är flera saker ni undrar över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0