1 dag kvar..

Idag så har jag lekt med lillkusinen så att svettet bara rann, fullt seriöst utan att överdriva. Jag längtar till imorgon mer och mer för varje minut som går. Det ska bli så myyyysigt! :D Jag vet inte riktigt hur länge jag blir kvar här men jag tror jag jag åker hem den 27 eller något, har inte riktigt bestämt mig. Frågan är bara vad jag ska göra alla dessa dagar. Inte leka ute i snön och kylan iaf.. Men imorgon är det ju julafton och sen så funderar jag på att shoppa och gå på bio de andra dagarna. Passar ju bra eftersom att det är mellandagsrea. Fick ett sms från HM och den 26 skulle deras rea börja iaf (;



Jag förra julen. Jag kommer ihåg hur glad jag var när jag gick mobilen i julklapp som jag ÄÄÄÄLSKAAADEE! Men dum som jag är så tappade jag bort den en månad efter, idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0