Åkt pulka! :D

Tjeniiiis!, jah kom hem för ungefär en kvart sen och har redan stoppat i mig en jäkla massa aladdin choklad. Inte så smart för jag får alltid skit svårt att somna när jag har stoppat i mig massa socker. Övningarna kommer jag inte heller kunna göra ikväll för jag har skit ont i knäna av all pulkaåk och så har jag träningsverk, får det när jag gör mina övningar :$

Idag blev jag iaf välkomnad (hahah kan man säga så?) på bästa sätt. Jag, Olivia; Matilda och Sofia var ute och åkte pulka ganska länge och sen drog vi hem till Sofia och myste lite med film:D Nu är jag skit trött och ska upp ganska tidigt imorgon så jag ska göra mig ordniing för min älskade säng nu. Puss

Och jaa.. Tyvärr så är det så att jag måste göra såhär med det som är ätbart och mitt. Man vet aldrig med min familj..

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A♥

Jag såg dig inne på Bikbok idag, jag tror iallafall att det var du! :D ♥

2010-12-28 @ 18:35:52
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0