Bästa bloggen evveerrrrrr

Jag har seriöst världens tråkigaste blogg. Dålig uppdatering och svartvita webcam bilder när jag väl bloggar.. Haha men jag ska försöka ändra på det. Börjar nu (;

Igår kväll så hade jag det mysigt och kul med Emma och Johanna. Fast jag sov inte sådär jätte bra eftersom att jag blev väckt av en av mina kompisars föräldrar sådär kvart i fyra på morgonen och undrade om jag visste vart hennes barn va.. Hahah knasig du är kåmpiz..... Imorse blev det upp och hoppa tidigt och sen ta sig till Sandra och hjälpa till lite att ta hand om Emil och sen bakade vi också. Och sen så var jag tvungen att åka hem eftersom att både Jossan och pappa är sjuka så jag var tvungen att hjälpa till lite här hemma.. :)

Nu sitter jag hemma och är döööd. Försöker tagga lite inför julfotbollen imorgon också. Imorgon kanske det är de sista fotbollsmatcherna jag spelar på tusseeeen åååårrr. Måste ta vara på den tiden! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0