Biffen hääääär!

Imorse så gjorde jag mina övningar (nästan alla) för första gången och helt ärligt, jag suger på de. Stel som satan är jag och vissa övningar är omöjliga. Hahah så jag gör om de lite, måste bara fråga sjukgymnasten om mina övningar också funkar, hahah. Haha jag lovar. Jag kommer att komma tillbaka på fotbollsplanen som feetaste biffen! Övningarna tränar mina ben och rumpa som faaaaan. Hejjj bigga ben och bigass säger jag bara!!!!!! haha fast neee, jag vill inte ha mer muskler :( Men vad gör man inte för att knäna ska bli bra..

Idag vaknade jag på ett strålande humör och tänker INTE dega i soffan. Jag ska få med lillasyster och kusinen ut på stan och gå på bio! Jag tänker, tänker, tänker! Annars blir jag faktiskt sur.. Hur kul är det att sitta här hela dagarna egentligen..?


Hahhahahhh heeey sexy lady.

Kommentarer
Postat av: micke

Jag vet att det är många som inte gillar just tjejer med kroppar som just lite överenergiskt tränade tjejer ex. fitnessmadde (länk här http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.7373996 ) men tänk då på att det krävs mycket jobb och slit och man tappar fort muskler om man inte jobbar på dom regelbundet.

Jag gillar tjejer med muskler och sen att du skulle må bättre av dom är ju bara plus :) marklyft, benböj och utfall är jättebra övningar.

2010-12-25 @ 13:39:56
Postat av: c

hej!

kan du inte visa några av dina övningar med bilder typ? eller kanske förklara om du nu inte vill visa med bilder? :D för jag skulle väääääldigt gärna vilja ha mer muskler i benen och rumpan.. :/

2010-12-28 @ 16:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0