Bloppis?

Snart är det ett nytt år, känns sjuuuukt hur fort det här året har gått! Hänger inte riktigt med ;) Det här är faktiskt första året jag kommer på nyårslöften, ganska många faktiskt. Har ni några nyårslöften?

Just nu så sitter jag och funderar lite över vad jag ska ha på mig, tror att jag vill inviga mitt nya linne :D Men nu när jag sitter och kollar igenom min fulla byrå och fulla klädrum så har jag tuusentals olika plagg som jag ALDRIG använder. Använder typ bara samma kläder höhö ^^ Men eftersom att det vore synd att slänga och eftersom att jag redan har skänkt skit många kassar till myrorna så funderar jag kanske på en bloppis.. (; Vad tycks om det..?


Kommentarer
Postat av: Emma

En bloppis vore jätte kul! Du har ju så snygga kläder!:D

2010-12-31 @ 15:39:06
URL: http://emmffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0