..

Jag håller på att ladda upp videoklipp från skolavslutningen på youtube sen så lägger jag upp de på bloggen (: Idag innan sjukgymnasten så var jag somsagt i forum med mina systrar och Emil. Handlade liiite julklappar och nu är jag pank. Äger inga pengar... Men tur att det är julafton om tre dagar. Hahah det känns verkligen inte som det. Har inte fått så mycket julkänsla men så fort jag kommer till farmor i nyköping så kommer säkert julkänslan fram.

Hos sjukgymnasten så gick det faktiskt bättre än vad jag trodde. Jag fick typ tio övningar som jag ska upprepa 13 gånger morgon och kväll och ska inte träna på hela januari och sen får jag se hur det blir med träning.



Kommentarer
Postat av: asallisabelle

va söt bebis

2010-12-21 @ 22:11:17
URL: http://asallisabelle.blogg.se/
Postat av: Sandra

ÅHH MIN SÖTNOS :)

2010-12-21 @ 22:54:13
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0