Firework

Får blogga jätte fort för internet lägger av heeeela tiden. Men iaf, imorse så hade jag ställt väckar klockan eftersom att jag skulle på friskis men när jag väl var uppe så ångrade jag mig och kollade på julkalendern istället. Snart så ska jag åka och hämta alla efterlängtade kakor, wiiiie! Har längtat såååå länge (: Men jag har ingen aning om hur jag ska kunna ta med mig 21 burkar till skolan på måndag.. Haha :D

Idag så har samma låt spelats i lurarna helahela tiden och så ska det bli resten av dagen. Firework med Katy Perry är gryyyym!


Låten är så jäkla bra, hon är så jääävla bra, videon är så bra, videon är så vacker, hon är så vacker. Allt med låten är awesome, looove it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0