Ful hårfärg

Jag färgade mitt hår för inte alls längesen för att få bort allt mitt solblekta hår men sämst som jag är så valde jag HMs egna och tro mig den suger. ANVÄND ALDRIG DEN! Färgen går ur jätte lätt och i topparna som var blekast blev typ gröna efter en stund.. Men de klippte jag bort sen men nu börjar resten av håret bli så.. (: Så när jag kommer hem så ska jag köpa en ordentlig hårfärg!

Idag på morgonen så rååååkade jag lova min moster att bada bastu med henne. Kan säga att jag ångrade mig direkt.. Haha. Men vi har haft bastun där ute i typ tre år nu så det är dags att inviga den tycker jag.. Nu är bara frågan, vågar jag verkligen rulla mig i snön i underkläder? eller ännu värre, i sjön kanske... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0