GOTT NYTT ÅRRRR

Jag har haft en underbar dag! Jag har inte varit på fest med en jäkla massa krök som alla andra, jag firar alltid nyår med min älskade familj <3 Grannarna under oss festar gaaaalet, och då menar jag verkligen riktigt jävla galet! Hela kvällen så har man hört deras dunk och skrik. I början så dansade jag och Sandra med till deras musik, skrek gott nytt år till några andra som har fest osv, ja det va lite halvt kul men nu har det verkligen gått för långt! Hela lägenheten vibbrerar och allt och stackars Emil vill ju sova. Vi vill att de ska fortsätta och ha kul men det här funkar inte.. :P

Förresten så fyller Emil år idag!! :D Min bebiisss<3333 Nu ska jag kolla på film hela natten men bloggar med bilder imorgn, pusssss<3


Kommentarer
Postat av: micke

Gott Nytt År!

2011-01-01 @ 08:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0