Ha en riktigt bra jul!!

God jul alla! Hoppas ni får en riktigt bra jul. Mitt mål idag är att se till att lillkusinen får samma julkänslor som vi fick när vi var små. Vi var bombsäkra på att det var jultomten som kom, hade/har samma traditoner varje år som visade att det verkligen var julafton. Jag är så glad över att ha vuxit upp med denna släkt som gett mig så mycket kärlek och så underbara julaftonar (säger man så?) varje år. Nu när jag har blivit mycket äldre så är det min, eller min, jossan och kusinens tur att se till att lillkusinen får det precis som vi fick. Och senare när jag och Jossan blir äldre och kan fira jul med Sandra så ska jag se till att Emil får det som oss också. Julafton är en väldigt viktig dag för barnen och varje barn borde få uppleva den perfekta julen tillsammans med sin släkt, julklappar, kärlek, kalle anka och självklart tomten!


Nu ska jag ner och leka med lillkusinen och sen fixa mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0