Hata liiveet just nu!

Usch fyfan vad jag inte mår bra av det här. För det första, hur gör man av med hes hals och hosta? Jag har inte ont i halsen så det hjälper inte och jag har inte så mycket hosta så att jag behöver ta hostmedicin.. Men de kanske funkar, pappa är och köper det till mig nu ^^ Sitter även här med två tjocktröjor, mössa och halsduk och svettas ihjäl. Men jag vill inte att hostan ska bli till förkylning som blir till feber eller något liknande..

Och imorse så var jag förresten och kollade mina knän och var skiiit nervös innan jag skulle åka men sen så släppte det för jag trodde knappast att det skulle vara något "allvarligt" men jag hade fel.. Jag får inte träna hårt och inte spela cuper (tror att jag ska göra det ändå!!!), springa, måste skaffa särskilda hälinlägg, göra vissa övningar varje dag som jag ska få snart och gå till en sjukgymnast och då ska jag få veta lite mer. Bajs på livet.. Jag som ska spela skol dm, julfotbollen och en annan inomhuscup med laget snart :(( Men jag försöker övertala mig själv att inte vara med. Jag vill ju inte åka till Portugal utan att spela eller sabba hela utomhussäsongen..

Nu kom jag på att vi har ännu mer att göra. ÄLSKA LIIIVEEET. Verkligen. Fast neee.. Vill bara göra som igår, lägga mig klockan nio och fly från allt plugg men det går inte. Då kommer jag bara ännu mer efter :'''((

Jag och snygg-johanna

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan! :D allt bra med dig denna torsdag? :)



har en tävling på bloggen och det vore as-trevligt om du ville vara med! http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/presentkort-300-kr-tavling.html#comment

2010-12-02 @ 16:30:48
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: okänd person 123

Hej kära du ! vet du vad jag tycker du ska ha på din blogg ända fram till jul ?? JO jul kalendern, ååh jag skulle gå in på den varje dag och du kommer få så många stammisar, du kan ju lägga in de på "video" och du har en sådan.. tack på förhand MVH jag.

2010-12-02 @ 17:14:07
Postat av: Sandra

Kämpa på kära syster! Att du sitter och svettas gör ingen nytta. Klä dig bekvämt, det blir du inte förkyld av ;)

Terminen är snart slut. Då får du ett mysigt juluppehåll och kan tänka på annat.

Spela INTE fotboll när du inte ska. Det kommer bara göra att dina knän blir värre och till slut kommer du inte kunna spela alls.

Hoppas du blir frisk snart så att vi kan ses! Ser fram emot söndag. Puss o kram

2010-12-02 @ 21:18:38
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0