Hemmaa

Nu är jag hemma med lite godis och en julgran. Köpte ingenting på marknaden men det var jäääkla mysigt borta på utö. Hittade dessutom en lapp där de s´ökte folk som kunde jobba på ett nytt bageri i sommar men det blir så krångligt eftersom att det är så långt bort. Men då kom pappa med förslaget att jag kan bo där under tiden men neeej, jag tror nog att jag skippar det ;)

Men det var verkligen jätte mysigt på Utö men det var synd att det var så jäkla kallt bara. Men tack vare den här dagen så fick jag julkänsla för första gången. Varför kan inte det vara lika mycket julkänsla här i Stockholm föör..? (: Men nu ska jag kolla på julkalendern, puussss!

Hihiii köpte fem stycken i olika smaker =D


NEJ. Jag hade inte på mig mössan på julmarknaden! Haha (: Men jag håller på att töja ut den inför lucian imorgon.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0