Julfotboll

Idag så har vi haft julfotboll och faasen vad kul det var! Vi samlades ganska tidigt för att fixa oss. Fick lite panik när vi märkte att vårat brunpuder var alldeles för ljust för mig, Izza och Alexandra så vi var tvugna att springa till bildsalen och hämta målarfärg att ha på kropparna och puder i ansiktet. Hahahh men det blev bra ändå. Bara det att mitt ansikte blev kriiiiiitviitt av pudret på varje bild som togs haha.

Men allt gick bra iaf. Vi kom till slutspel men förlorade första matchen i slutspelet.. Men det var iaf jätte kul och gjorde tre mål, en härlig avslutning på fotbollen (kanske, imorgon får jag veta!!!).

Efter idag så har jag insett hur jäääkla kul och hur mycket jag älskar fotboll och jag vill inte, vill inte, vill inte ta uppehåll! Jag mååååste få fortsättaaa!!!!!





Hahahha såhär fin blev jag på varje bild med blixt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0