Julkalendern nu

Hej på er! Förlåt för den seeeega uppdateringen. Men skolan går åt helvete (åt helvete med skolan!) just nu och allt är bara blääääää. Ja, ni som får betyg vet ungefär hur det är (;

Idag efter skolan så åkte jag och pappa till Sofiahemmet för att göra inlägg till mig och ni anar inte hur skönt det var! Gratis fotmassage, precis som fotmassage kändes det. Och sen när de skulle ta bort det från min fot så var det inte lika skönt längre, då kittlades det som fasnn.

Nu ska jag kolla på två julkalenderavsnitt, strunta i allt plugg för en stund och bara chillaaaa. Men sen efter det så ska jag försöka att plugga lite. Kom på att jag har muntligt prov i spanska imorgon också :''( Ledsen chey.


Fina Josefin och jag från luciaträningen igår. Vet ni hur mycket det sugeeeer?!?!? Här har man ställt upp för att samtidigt ha kul och göra ett roligare luciatåg men samtidigt traditionellt men vad händer sen? Vi får bara sjunga bajs-låtar och klä oss till fula tärnor. JAG VÄGRAR! Och när vi sjunger och så på lektionen hänger ingen men för det är så tråkigt och sämst låtar. Blir det ingen ändring så hoppar jag av.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag går i skolan på Sophiahemmet :)

2010-12-07 @ 21:53:21
URL: http://sandrupp.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A ♥

Åh, jag ser att du typ har den där gröna klänningen du köpte på bikbok förut? Jag har också en sån, men jag vågar inte riktigt använda den i skolan för den är lite "för" fin :p ♥

2010-12-07 @ 22:31:03
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0