Kollat på st-cupen

Kom hem från ST-cupen för ganska längesen. Tjejerna var jätte duktiga, de vann alla sina matcher så nu blir det slutspel för dem! =D Jag fick ett sånt jävla spelsug nrä jag såg på alla matcher, buhuuuu :'(

Juste! Glömde bort att jag knappt har bloggat idag. Men idag så åkte jag som sagt in till liljeholmen men jag kom hem utan att köpa nånting. Helt ärligt, jag gillar inte rean!! Hittar ingenting, allt tar bara slut :( Men imorgon gör jag ett nytt försök i sickla! Men när vi kom hem från liljeholmen så gjorde jag och Jossan middag till pappsen som julklapp. Han tyckte att det var jäätte gott *stoltcheeyy*.





Några snygg bilder Sara tog idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0