Laserdome

Ikväll så har jag haft det mysigt med mina elsklingar Matilda och Olivia. Men nu tänkte jag berätta lite om dagen (; tolv tog vi bussen in till stan för att köra laserdome. Vi köpte så att vi fick köra hur mycket vi ville och vi körde fyra gånger och det är en av det roligaste sakerna jag har gjort i hela mitt liiiiiiv! Okej, jag var inte särskilt bra (svårt att tro men sant..) men det var så kuuuuuuuuuuuuul! Tänk att springa runt i mörkret i ett mörkt rum med broar och sånt och springa ifrån alla småbarn som försökte skjuta en. Finner inga oord! Så värt pengarna!

När vi hade kört fyra 20minutare så drog alla hem förutom jag och Sofia, vi tog oss en lite tur i olika affärer. Kom dock bara hem med en enkel tröja. Helt ärligt så gillar jag inte alla dessa reor. Man hittar inte riktigt det man vill ha och det är bara fullt med folk överallt..

Och till dig som ville veta hur man gjorde mina övningar: Självklart så kan jag visa/beskriva hur man gör. Jag gör det såfort jag har tid! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0