Leker lite..

Vad jag gör just nu? Jo just nu så har jag så tråkigt (men borde plugga..) så jag sitter och leker lite med design. Lika bra det för jag HATAR min fula egodesign som jag ser ut som stryk på höhö. Ett litet tips bara: Skapa ALDRIG en design som är fööööör mycket dig. Man tröttnar fort som fasen och jag skäms och vill spy på min design som ser ut som stryyyk!

Men ni ska få kika lite på den jag pillar lite på nu. Orkar inte fortsätta men jag tror att jag någongång (till jul kanske?) gör en sånhär liknande. Denna har jag somsagt bara lekt med och är verkligen inte en klar design plus att den inte har en bild på headern än. Men det ska nog bli grunden till min nya senare (;

Vad tycks om min verkligen inte icke-klara design hittils? haha :D

Kommentarer
Postat av: jenny

jag tycker din header är jätte fin!!! (:



den nya designen va också fin :D

2010-12-13 @ 12:53:34
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0