På bussen

Hahah fyfan vilken tur jag och Jossan har! Först så sitter jag och säger "Men åååh, de borde ha gratis nätvärk på bussen så att vi kan kolla på julkalendern.." och bara några sekunder efter det så säger de i lilla TVn att det finns och vi bah wohooooo! Hahah och sen så hade knappt några batterier på våran dator och så bra som Swebus är så finns det en eluttag vid varje sittplats. Härliiiigt! Nu har vi åkt i 50 minuter och har 40 kvar. Tiden går faktiskst jätte fort (:

Innan vi hoppade på bussen så hade vi mysig fika med våran fina mamma (:

Hahah och nu spelar de julmusik, I LOVE SWEBUS säger jag bara! (;

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Åh nice bussresa ;)



När jag åkte buss upp i morse till landet så höll busschauffören på att krocka, och så gjorde han det också... men det hände knappt något som tur var!

2010-12-23 @ 16:32:48
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0