Seg

Som många av er säkrt vet så laggade blogg.se igår så jag kunde inte blogga. Men igår var jag iaf med Sofia och Jojo. Hela dagen så brottades vi i min säng och soffa. Va tvungen att bädda om heeela min säng när jag gick och la mig sen :((( Och sen så kollade vi knappt på paradise för finalen var det tråkigaste jag har sett så istället så brottades vi i soffan istället. Så kan det gååå.. (; Och resten av kvällen när Jojo drog så låg jag och Sofia och myste hela kvällen framför Criminal mines och fyfaaaan vad läskigt det var! Höll på att skita på mig.

Idag efter skolan så åkte jag och Johanna till sickla en snabbis för att köpa solpuder till hela klassen. Vi ska täcka hela kropparna med det på julfotbollen (; Nu har vi fixat typ allt inför julfotbollen, hoppas bara på att det blir så som vi hoppats! Är inte så säker på det men hoppas, hoppas, hoppas!

Idag är min segaste dag någonsin. Jag orkar ingentiiiiiing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0