Shopalicious


Idag drog jag till ICA för att hämta min älskade väst. Den kommer från Rut m.fl. och den är din för 400kr

Ett halsband som jag köpte på Kappahls REA för 20kr. Ska dock gör om den till en dubbelring (;

Köpte den här tröjan i större storlek för att ha den som klänning . Finns på HM för 149kr EJ REA. (den är grå!)

Ett jätte gulligt linne som man kan ha till allt. REA 100krHM.

Blusen köpte jag på Bikbok för 150kr REA i förrgår.

Tyvärr blev inte färgerna riktigt så som de är på riktigt p.g.a. blixten och när jag stängde av den så blev bilderna lite halvdåliga.. Men jaja, det får duga :D

Kommentarer
Postat av: Sarre

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh r.mfl. !!!! det e ju vår butik och nu har du något från den , YEEEEAHHHHH !!! :D wihooooooooooooo <333333

2010-12-30 @ 23:57:59
Postat av: Bunny

Guud vilken snygg väst! :D

2011-01-02 @ 12:53:16
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0