Shopping i liljeholmen

Jag ska bara låta mitt hår torka lite till och sen så åker jag in till liljeholmen för lite shopping! Ska dock inte ta slut på alla julklappspengar, vill känna mig richbitch lite längre höhööö ;) Men presentkortet från HM ska jag nog shoppa upp nu iaf! :D Åååh jag är så glaaad just nu, jag har precis fått massaaa julklappspengar och nu ringde pappa och sa att han hade satt in 1500 på mitt konto och om tre dagar får jag barnbidraget också CATHIIIING!

Efter all shopping så ska jag och Jossan hem och laga en middag åt pappsen. Hans julklapp från oss (; Och sedan så ska jag åka in till tyresö men mer om det sen, pusss!




Idag så inviger jag min nya tröja. Och för att det inte ska bli massa kommentarer om det så använde jag den inte igår, prövade den bara och då fick den vara med på bild igår också ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0