Våran skolavslutning

Godmorgon! Idag vaknade jag på ett strålande humör, haha ;) Vaknade på bästa sätt, pappa väckte mig med ett skämt och sen fortsatte vi att skämta. Att vakna med ett skratt och hoppa ur sängen direkt är itne så ofta man gör (: Nu tänkte jag visa lite videos från skolavslutningen när Hanna, Yadasht, Linda, Erica och lärarna sjunger. Alla var så jääääkla bra och lärarna är bara för sköna :')


Jag blev jätte förvånad när jag hörde Hanna sjunga, så braa! Jag har hört henne sjunga tillsammans med andra och någon snutt när vi har haft profil men aldrig såhär!


Yadasht var så jäkla modig! På varje rock och pop profil så har vi peppat honom med att sjunga för oss och på skolavslutningen. Så braaaa!


Här har vi Linda och Erica och jag finner inga ord för dem! Och en sak som kan vara lite kul att veta, så är linda hon som står upp och sjunger idoljuryn Anders Bagges systerdotter (;


Sist ut så har vi lärarna, jag kommer faktiskt sakna dera tradition att sjunga på avslutningarna!


Kommentarer
Postat av: Jodie

ja det förstår jag! :)



Har idag en dagens blogg så kom gärna med! :)

2010-12-22 @ 12:08:56
URL: http://jodiesinclair.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

sv:härligt, jo jag mår me bra(:

gör du då?:)

2010-12-22 @ 12:21:37
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: tilda

sv: då tycker jag att du ska köpa ett, det var verkligen värt pengarna :)

2010-12-22 @ 12:24:20
URL: http://freakywoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0