Varit hos Sandra hela dagen

Hej på er! :D Drog tidigare från skolan idag för jag var tvungen att hämta mina inlägg till skorna. Har även glömt att säga hur det gick hos sjukgymnasten i måndags. Vi kollade lite på mina ben, knän o.s.v. jag orkar inte säga allt hon sa men mina problem är snebelasting, vinklar ut foten mycket när jag springer, ojämna ben, jäääääääätteeee ojämna muskler, har kvar lite slatter i knäna, de är svullna, har blablabla syndrom i knäna, glapp i båda knäna, det ena knän rör sig knappt, något med höften, ryggen och fötterna. Det var allt jag kunde komma på.. Haha. Men jag kanske slutar spela nu efter jul men får se. Jag ska till sjukgymnasten på onsdag igen och då får jag veta lite mer. Ska även få övningar till mina knän, fötter och höfter som jag kommer behöva göra varje dag. Suuuuuuuck.

Efter att jag hade hämtat mina inlägg så åkte jag hem till Sandra. Vi fikade och sen så stannade jag där hela kvällen, käkade middag där osv. Jag hade det jätte mysigt och kul. Fick även plugg gjort där också. Det är så mysigt hemma hos dem i hammarby sjöstad. Nästan så att jag har lust att flytta in hos de.. Hihiii (:

Jaa.. Det är såhär min säng ser ut när jag inte hinner gömma allt innan jag fotar. Och golvet........... hahah det kommer ni aldrig få se. Kommer alltid att skjuta undan alla kläder och så, så att det inte syns i kameran ^^


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha du får komma hit hur mycket du vill :)



Hahaha fin säng, verkligen... :P



PUSS

2010-12-16 @ 09:59:06
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0