Varit på bio idag!

Anledningen till att jag inte har bloggat på hela dagen är för att datorn inte har funkat. Men nu är den igång igen. Idag så har jag gått på bio och sätt Narnia, trean. Den va bra men inte lika bra som ettan och tvåan faktiskt (; Men gillar du Narnia så är det självklart att du ska se trean! Innan bion så hann jag smita in till HM för att kolla lite och helt ärligt, jag gillar inte den här rean. Okej nu ljuger jag men det är så jääääkla rörigt! Jag hittade mycket som jag ville ha men tyvärr kan man inte köpa allt och jag kunde inte bestämma mig och sen var det mycket folk o.s.v. så jag kom hem utan kassar. Men imorgon innan min buss hem kommer så gör jag ett nytt försök men inte bara inne på HM! ;)

Nu sitter jag här och kollar på Madagaskar. Det är sjuuukt hur mycket filmer det är som visas på TV nu de senaste dagarna!

Tröjan kommer från Gina och leggingsen från HM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0