webbkamera på datorn miin

Nu har jag kämpat som fan med att fixa ett program för min webbkamera på min dator. När jag äntligen har lyckats ladda ner programmet så visar det sig att det är ett 30dagars. Baaaajjssss.. Men nu orkar jag inte fixa ett annat så jag får ha det här sålänge :D

Min hosta är fortfarande inte över, jag hostar typ hela tiden.. Och igår så hade jag knappt någon röst så det va en aniiiiing pinsamt att prata. Jag lät inte hes, hes. Utan jag lät som en man som hamnat i ett feett målbrott. Haha skitfuuult :')

Idag så bokade daddy tid hos tandläkaren. Jag har hål i tänderna IGEN. Jag har aldrig varit på besök hos tandläkarn utan att ha ett hål och jag lagade precis två hål. Så jag är skiit hungrig just nu för jag har knappt ätit nånting på hela dagen för att det gör så ont i tanden.. Fast nu börjar jag få ont i magen här för att jag är så hungrig så jag ska nog gå ner och ta mig en drickyoguuurthhhhhhh B)


Nu är det mitt stökiga rum ni kommer att få stå ut med på bilderna (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0