God natt

Tjenispenis. Ligger i soffan, käkar glass, och nu blir jag spamad med sms av Nahom känner jag ;)  Imorgon så kaaanskee jag hinner blogga innan jag drar iväg till bussen. Bussen går kvart i två tror jag men innan så ska jag och farmor följa med hennes far till sjukhuset för att ta prover ;) Men jag kommer fram till stockholm vid tre ungefär och sen så kanske jag ska möta Olivia i stan och fika och snacka lite skit :) Kommer hem vid kanske fem och då kan jag nog blogga.

Nu ska jag göra mig iordning för sängs och ligga i sängen och mysa, är sjukt trött efter att knappt ha fått någon sömn inatt och imorgon ska jag upp vid halv nio -.- pööss

Kommentarer
Postat av: alexandra

Nu finns det sportlovstips på min blogg!

titta gärna in:)

2010-03-01 @ 19:31:33
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0