Hemma från forum

Tjaatjaa :) Nu är det äntligen loooov, wihooooo! Fattar inte hur jag överlevde efter den här dan, hade fyra stycken prov och det sög, jag sög. Men jajaa, fick lite godis i skolan också som jag fick tröstäta hela dagen :)

Jag kom iaf hem från forum med Johanna och Linnea för en liten stund sen. Jag kom hem med två par tröjor och ett par leggings, kan visa sen när jag orkar. Ikväll så orkar jag faktiskt inte göra nånting särskilt, måste packa för jag ska till farmor imorgon. Men om jag nu orkar ta mig ut så ska jag vara med Sofia, Matilda, Sara och Mirre.


Linnea och Johanna för er som inte vet ;)
Jag kom och tänka på en sak. Fast jag inte väljer vänner efter utseende så har jag världens finaste vänner, sjukt hur underbart söta alla e! Kolla snyggingarna på bilden liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0