Hos grandma nu

Nu är jag hos farmor och bussresan gick jätte bra. Ingen spya och ingen krock. Att vara hos farmor är as skönt faktiskt och jag hade tänk att vara lite nyttig under tiden jag är här men icke. Farmor har köpt en maassaa chipspåsar, läsk och godis som jag aldrig kommer att kunna motstå :(

När vi satt i bilen så blev jag också superduper glad för grandma sa att vi skulle shoppa innan jag åker hem och jag baah YEEEES, typ. Min lillasyster tjatade och försökte få med mig ut på isen och hon lyckades. Puss hej! :)


Ehm, haha..


Lillasyster stryper vovven =(

Kommentarer
Postat av: Josefin

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ DET GÖR JAG INTE ALLS!

2010-02-27 @ 15:06:58
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Moa

Altså vad taskig du är mot din lilasyster!?

2010-02-27 @ 15:07:29
Postat av: sara =D / en blogg om allt & lite till

sv: hhaha, de gör inget, men de är lika bra med båda ju ;)

2010-02-27 @ 15:54:17
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0