Jag ee tillbaaaaaks

Wihooo, Emelie is back on track :D Haha nej men jag har faktiskt saknat att blogga lite och ni har säkert saknat min blogg med (a) Haha det känns som att jag skriver åt mig själv för ingen vet att jag har en blogg längre, hehe... Men mina läsare kanske hittar tillbaks snart ;)

Just nu är jag med Izabelle och vi ska plugga nu, vi har FYRA prov till imorgon :O Juste, designen är bara tillfällig tills jag orkar fixa en men nu har jag inte tid men under lovet och praoen så hinner jag nog fixa den för då har jag typ inga läxor =D





Kommentarer
Postat av: izza

Villka kan dessa två snyggingar vara? :P <3

2010-02-25 @ 19:45:26
URL: http://iizabellee.blogg.se/
Postat av: Sandrupp

Den där bilden på bara dig är jättefin! Puss

2010-02-25 @ 20:22:28
Postat av: Aggih<3

Kul att du börjat blogga igen:)

2010-02-25 @ 21:40:53
URL: http://agnesown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0