Liten shoppingtur

Idag blev det en väldigt liten shopping tur. Ingen kände att de orkade stanna kvar i stan och shoppa, inte änns jag. Men jag kom iaf hem med en lite halvful stickad tröja, en vårjacka och en kavaj. Kavajen är dock grå och jag ville bara köpa den om den skulle vara svart men så envis som farmor va (som vanligt..) så köpte hon den ändå men nu är jag faktiskt ganska nöjd med den.

Hihi kom hem med två stycken ben n jerrys också. Den ena är redan uppäten och den andra måste jag äta upp ikväll eftersom att jag åker hem imorgon. Alla här i huset + pappa är jävligt förvånade över hur mycke glass jag får plats med i min lilla stoooraa mage, hööhööö :D


Ska lägga ut bilder på mina kläder som är tagna med en digitalkamera sen, lovar. Orkar bara inte ta fram kameran just nu och webbkameran suger (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0