Shopping soon

Helluu, ligger i soffan nyduschad och kollar på tv och ska alldeles strax dra. Vi ska shoppa idag ist :) Behöver typ inget särskilt just nu förutom en kavaj men vi får se om jag hittar nånting fint som jag köper.

Inatt har jag sovit så jäävlaa dåligt. La mig vid tolv och somnade vid kanske tre. Låg bara i sängen och tänkte på en massa, hatar att det alltid ska snurra runt en massa tankar runt mig innan jag ska gå och lägga mig. Kan aldrig somna då. Haha ni tror säkert att det är emo och jag vill ta livet av mig tankar men nejnej, sånna tankar kommer inte för sig utan jag tänkte på ungefär allt förutom det :D


Hahahhah fastnar verkligen inte på bild idag.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej fin blogg :) Hur gammal är du ? :D

2010-02-28 @ 12:27:38
URL: http://isaabbell.blogg.se/
Postat av: Madde

Härligt, det är fint med mig också. Hoppas du hittar nåt fint på stan :)

2010-02-28 @ 13:09:13
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Sandrupp

Jag fick inte heller så mycket sömn i natt. Emil var så täppt o kunde inte sova så jag fick sitta med honom i soffan fram till 4 på morgonen. Sen la vi oss i sängen och sov i 3 timmar... sen ville han inte sova mer :S KUL!

2010-02-28 @ 16:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0