Tröööött

Usch vad jag är trött. Jag orkade ta mig ut ikväll men jag kunde egentligen bara ha stannat hemma för jag va bara ute och frös typ ;) Nej men först så skulle jag, Sofia och Matilda möta några men det blev aldrig av men sen så skulle de åka till statoil men råkade hoppa av vid cetrum så jag orkade inte gå dit så jag stannade kvar och skulle ta bussen hemåt men då kom det en maaaassaaa olika folk som lekte med mig medans jag väntade på bussen i vad kan de ha varit, typ 45 min? x)

Nu är jag iaf hemma och håller på att somna. Skoldagen idag har verkligen slitit ut mig och jag är skit trött. Ska lägga mig snart och imorgon ska jag upp tidigt för jag ska åka till nyköping och kommer hem på måndag :) Nu ska jag draaa, pöösseeen


Kommentarer
Postat av: frida

Skulle du kunna kommentera mina bilder i detta inlägg?

http://fridabergstroms.blogg.se/2010/february/frida-bergstrom.html

Det hade betytt <3



Kram Frida

2010-02-26 @ 23:07:13
URL: http://fridabergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0