Åker hem imorgon

Kom och tänka på en sak (en bloggläsare påpekade det också) att jag inte alls kan mobilblogga så mycket när jag är i Grekland.. Kom på att det kostar mycket mer att smsa och mms till hemlandet, mms är riktigt jävla dyrt då. Men kanske finns det en dator där men jag tror inte att jag kommer att orka sitta framför datorn när jag är där. Men vi får se hur det blir. Ett inlägg blir det iaf ;)

Imorgon så åker vi äntligen hem. Har börjat tröttna på att vara här faktiskt.. Tänkte göra lägga ut ett litet tips på hur man får fräscha och mjuka fötter. Jag ska testa det såfort jag kommer hem så mina fötter blir perfect i Grekland! Haha :D

Hihihihhähähähohohooh. Ser stööörd ut, skulle precis blinka... eller något.. ;) Bjussar på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0