Åker i övermorgon/imorgon natt (!!!)

Har haft fullt upp idag. Först så mötte vi upp Sandras kompis som kommer från USA. Lite senare så var vi och badade i sickla strand med Peter(sandra pojkvän)´s bror. Sedan så åkte vi till sickla och då växlade jag pengar. Kom hem för ganska längesen men då va jag tvungen att packa lite. Det är mycket som ska göras inför resan så jag känner mig lite stressad.. Men lite lättande är det att ha lite mycke kläder packat. Haha jag måste ha packat för tre veckor eller något sånt. Har med mig 7 par shorts, haha :P

Jag var helt oförberedd på att vi skulle bada men som tur va så hade jag köpt en underdel och hade en annan bikiniöverdel med mig som jag gick runt med i huset igår när det var så jäkla varmt! Men det lite sämre är att jag har fått fel bränna nu :'( Trodde aldrig att jag skulle bli brunare men tydligen så vart jag det och har en liten fått en liten bränna. Jag som bara skulle köra på bandue.. Men ärsh, det går nog bort när jag är i Grekland, den är väldigt tunn så.. ;)

Oj vad långt inlägget blev! Men nu är det bara en sista sak jag vill ha skrivet: Jag lägger ut bilder på det jag har köpt imorgon istället för jag glömde en tröja hos Sandra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0