Är med Karin

Ikväll så har vi tittat på film med Matilda, Sofia, Johanna och Josse. Det va sjuuuukt längesen jag träffade Josse och Johanna! Riktigt kul att träffa de igen :D Tidigare idag så åkte jag en massa moppe också. Jag är bäst. hähäää :D Sen vid tolv så följde jag och Karin med Johanna hem en bit till typ Älta gård och när vi skulle hem igen så tänkte vi känna på vattnet. Men tyvärr så va det alldeles för läskigt så vi bara sprang där ifrån..

Fick två presenter av Johanna och Sofia också. SKIIIT SNYGGA linnen! tack tack tack tack tack, älskar er! Jag visar er de imorgon ;)

Här har ni Karin. Vi va jätte bra kompisar i femman då vi gick i samma klass :)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Tänkte bara önska dig en fin fredag! :)

2010-07-23 @ 11:23:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0