Borttappade älskvärda saker

Hääj allihopa! ;) Asså jag har aldrig kännt mig såhär lat.. Eller jo det har jag men nästan inte. Jag har suttit i soffan, på precis samma plats, min röv har inte rört sig ur fläcken på hur länge som helst. Börjar få lite ont faktiskt.. Haha :D

De fyra sista dagarna här hos farmor har jag lust att göra något speciellt men jag kan inte komma på vad. Orkar inte sitta och dega hela dagarna och bli latmask. Funderar på att dra in till stan och shoppa lite också ;) Rean här i nyköping är bäääst! Massa plagg som inte finns i stockholm, mer rea här och att det finns massa xs, s och inte bara l och xl som är alldeles för stort för mig.

Asså, jag blir helt gråtfärdig när jag ser den här bilden! Min älskade nalle som jag bara hade haft i en månad och sen så tappar jag bort den? Jag som älskade den såååååå!

Andra grejer jag älskat och tappat bort efter någon dag nyligen:

Ringen tappade jag bort efter typ två veckor och piercingen efter en dag, jag måste köpa nya. Nej nu måste jag bli mer noggrann och hålla koll på mina saker!


Kommentarer
Postat av: soffis :)

ringen är hos tillas daddy ;)

2010-07-05 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0