Dagens shopping i nyköping.

Idag så har vi varit inne i stan typ hela dagen. Hade inte så mycket pengar med mig eftersom att jag glömde allt hemma men lite saker på rean fick jag iaf för pengarna.

Idag så blir det lite mer bloggning än vad det brukar när jag är här, har fått lite önskemål osv. ;)





Bilderna blev jätte dåliga och kläderna ser fulare ut.. :/ Jaja, huvudsaken är den att att de är snygga in the real :D
Allting är från Gina tricots rea förutom den rosa bikinin som är från H&M som jag beställde för ett tag sen men pappa kom hit med den igår ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostade dom beiga leggingsen med detaljer på knäna, så snygga:)

2010-07-01 @ 19:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0