Godmorgon!

Godmorgon! Jag ska alldeles strax gå ner och käka frulle och sedan städa. Känns lite trist att inte vara ute i solen faktiskt.. Men, men. Jag har fått nog med sol och borde vara ifrån det lite tycker jag. Glömde att ta med min nya keps till Grekland så det blev en del solsting..

Här är lite bilder från igår som jag hittade på Louise blogg.

Sofia och Matilda (& illa jag i bakrunden)

Jag och Sofia. Alltid lika fina!

Alexandra, Emma och Mikaela. Vi färgade Alexandras hår svart igår (:

Fina, fina Mikaela och Louise.

Kommentarer
Postat av: s a r a -

röker du? :)

eller är tändaren någon annans?

höhö

2010-07-21 @ 15:25:04
URL: http://baradennaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0