Good bye my lovers!

Nu så ska jag gå och lägga mig och sen så ska jag upp tjugo i fyra och lämnar huset fyra. Planet går vid åtta men man måste vara där två timmar innan och det tar ett tag att ta sig dit.

Jag tänker verkligen njuta av denna vecka och vila upp mig. Men somsagt så kanske jag intekommer kunna blogga där så det här blir ett litet Hej då vi ses om en vecka -inlägg till er. Vi ses när jag kommer hem och tack, tack ännu en gång för alla underbara och söta kommentarer och mejl. Att ni lägger ner tid på mig, en person ni aldrig träffat är hur gulligt som helst! Men jag kanske mobilbloggar på Arlanda och även kanske ett inlägg i Grekland. PUUUUUUUUUUUUUUSS!!!




Lite bilder från igår. Tagna från SANDRAS BLOGG.


Kommentarer
Postat av: olivia

du köpte en såndär likadan vit bikini som jag har:)

Du skrev att du skulle smsa dina kära vänner, men du smsa ine mig...... :(<3

2010-07-13 @ 09:12:11
URL: http://oliviarudens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0