Greeeklaaand..

Nej nu måste jag skärpa mig. Om en vecka åker jag till Grekland, OM EN VECKA! Det är de ända som finns i mina tankar just nu. Undra hur spännd jag kommer att vara när det bara är typ två dagar kvar, haha. Men innan resan så är det en heldel som behöver fixas. Måste köpa en massa saker, fixa massa hemma osv. Längtar hem lite också så att jag hinner förbereda mig inför resan.

Åååh det ska bli så kul att dansa till we no speak americano med pappa vid polen. LÄNGTAAAR! Står inte ut längre. Kill me. Haha ni kan räkna med att jag längtar till Grekland kommer att nämnas mycket i bloggen. Men jag ska försöka att låta bli.. Haha ;)

Någon mer än jag som ÄLSKAR husen i Grekland? De vita fina, med blåa fönster och dörrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0