Hej på er alla där hemma, har ni det bra? ...

dsc00408 (MMS)

Hej på er alla där hemma, har ni det bra? Jag har det super! Har precis käkat min favoritglass ända sen många år tillbaka som slutade säljas i sverige, solero exotic MUMMA! Varje dag så åker vi till en ny strand, den vi va på idag va helt okej, den som vi var på igår va bäst hitills ;) jag och jossan känner oss som riktiga blekfisar jämfört med alla andra med värsta brännorna.. Vi har inte fått särskilt mycket färg (även om det ser så ut på bilden), vi gör allt för att inte bränna oss eller få solsting. Nu ska jag hoppa i poolen igen. Planet landar i stockholm vid sju på måndag. Puss! (Skulle skickats tidigare idag)


Kommentarer
Postat av: izabelle du vet?!

avis...;) hehe

2010-07-16 @ 09:21:32
Postat av: Emilia

Rösta på min sko. Alla som röstar på en länkning. Och glöm inte att skriva en kommentar om att ni har röstat om ni röstar. Tack på förhand!



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=9bmJsnitnWRWI1agmAKNLbQkPdVIcNuZmUiS8EBjYT4gHSArSI5b#shoeGallery



2010-07-18 @ 23:53:25
URL: http://emilialaarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0