Hej på er alla underbara! Just nu sitter j...

dsc00407 (MMS)

Hej på er alla underbara! Just nu sitter jag på planet (luktar bajs) som lyfter halv. Vi har haft det riktigt kul på arlanda faktiskt. Spelat wii och skrattat åt massa saker. Har köpt 3paket salt pastiller och fyra paket tuggummi så att jag klarar av resan dit. Läskigt! Men när vi kommer fram så ska vi även åka buss och båt till finfina ön. Vi kanske ska åka till platsen där mamma mia spelades in om det går. Nej nu måste jag smsa mina kära vänner innan planet lyfter. Puss!


Kommentarer
Postat av: olivia

Du har köpt likadan tröja som mig!!! Fast i blå ;D<3

2010-07-13 @ 22:44:54
URL: http://oliviarudens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0