Hemma från bion

Efter att jag hade varit i Forum så drog jag direkt till Sofia och sedan gick jag hem och gjorde mig redo för bio. Därför så har jag inte hunnit blogga. Idag så träffade jag Hanna för första gången på en måånaaaaad! Synd att Sara inte också kunde vara med för jag har inte träffat henne på en månad heller :( Men imorgon så ska det bli en heeel dag med mina cheyeer.

Vi åkte iaf in till stan väldigt tidigt. Bion skulle börja vid 21.30 så vi satt på donken ett rätt så länge och sen så gick vi runt på hötorget och flummade. Alla var på sitt gladaste och flummigaste humör. Tog massa bilder idag också som ni ska få senare när Olivia har laddat upp de på fejjan. Men innan så får ni lite suddiga mobilbilder som är tagna på en guppig buss:

Påväg hem från forum-



Påväg hem från stan-



Juste glömde säga: Shrek 3 i 3D var gryyyyym! Lööve it!
och en sak till - ikväll så ska jag försöka lägga ut en bild på dagens ourfit, dagens shopping och lite presenter jag fått av Sofia, Johanna och Olivia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0