Hissar


- Jersey Shore, ett program som sänds på MTV. Jag älskar det! Lite paradise acktigt tycker jag. Ett gäng som inte känner varandra till en början och bor i samma hus. Dock inte lika lyxigt som paradise, huset ligger faktiskt på ett rätt så sunkigt ställe faktiskt. Alla dessa människor partar varje kväll och då händer det oftast en jäva massa saker är. Och all drama är helt klart bäst, underbart! Haha men om ni inte har sett det, slå på MTV 22.30!

- Grekland.
Jag har varit där, i Kreta, en gång för två år sen och jag blev kär i landet direkt! Älskar hela landet i sig, det är såååå mysigt! Finns inte så mycket att beskriva men ni som har varit där vet vad jag pratar om (; Och att alla greker suger på engelska är inte det minsta lilla negativt, utan riktigt positivt för mig! Lilla jag som suger på att prata engelska kan prata massa och öva där. Det är inte pinsamt alls, är ändå så mycket bättre på engelska än alla de som bor där så de märker inte när jag säger fel, hohohihihehehhöhö.

- Er! Asså jag har inte mycket besökare alls, äger säkert den minst lästa bloggen av alla bloggar på blogg.se men till er få läsare jag har -ni är sååå söta! Jag känner inte er, ni har inte träffat mig men ändå så får jag så gulliga kommentarer och mejl av er, huur gulligt som helst!


Hade massa saker jag skulle hissa och även dissa men jag glömde bort allt. Fan..


Kommentarer
Postat av: Ylva

älskar din design, så jäkkla cool!:D

2010-07-09 @ 14:13:55
URL: http://lovisaylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0