Idag blir det packa

Hur ska jag klara av att spela cup? Min kropp är heelt ur funktion. Den vill inte röra på sig, skador överallt, död. Haha nejmen typ (; Men trotts det så har jag kämpat med dessa skador och tränat på idag. Det va en ganska rolig träning men vaaarm. HAHA!

En sak som jag tycker ska bli riktigt kul är någon slags invigninstävling då man ska göra typ entér eller vad det nu va som visar att man hör ihop osv. och jag kom med väärsta idén. Vad det är tänker jag inte säga, folk som också ska spela cupen läser min blogg jöö (; Och vet ni vad? Det ryktas om att den KAN finnas en dator på vandrahemmet. Men det är inte heeelt säkert, men vi hade det i Helsingborg. Men det kanske blir något inlägg medans jag är där. Vem vet? :) Fast lite mobilblogg blir det ju också!

Nu ska jag duscha och sedan ska jag packa och tvätta det jag ska ha med mig. Jag HAAATAAAAR att packa. Får dessutom alltid med mig för mycket som bara ligger ivägen.. Men hellre för mycket en för lite.


Sexii mämä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0