Inatt åker jag!

Det känns overkligt.. Haha. Jag längtar sååååå efter de fina stränderna! Fast det kommer att vara ungefär lika varmt där som här i Sverige.. Men det kanske är bra så att det inte blir för varmt ;)

Juste. Glömde säga att i Skopellos, dit jag ska, så spelades Mama mia in! Ända sen jag såg filmen så har jag alltid tänkt att dit vill jag! i de stränderna vill och ska jag bada på! men nu så ska jag käka frulle. Och bered er på en ganska dålig uppdatering idag.. Men bilder på det jag köpt ska ni få se såfort jag har hämtat min tröja hos Sandra!

Kanske kommer jag stå på samma balkong som henne..?

Eller kanske bada i samma hav?

Jag vill gå och lägga mig nu så att tiden går fortare!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men delar av mamma mia är inspelad i studio...

2010-07-12 @ 10:13:50
URL: http://puliemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0