JAG LEVEER!

Inte för att jag tror att ni är oroliga eller något men tänkte bara informera er om att jag lever och klarade av flygresan, haha :) Vi landade runt fyra (konstigt att det stod att vi skulle landa sju..). Men jag har inte hunnit blogga för jag har varit upptagen med att träffa lite folk som jag inte har träffat på riktigt länge.

Jag har haft en underbar vecka i Grekland. Det har varit ungefär 30 grader varje dag vilket var helt perfekt. Jag slapp gå runt och nästan svimma pga solsting (; Vi gick upp vid 9.15 varje dag för att äta frukost på hotellet och när vi var klara med packning och poolbad osv så åkte vi till någon strand. Varje dag så åkte vi till en ny som vi hade hyrt förutom de två sista dagarna, då åkte vi till de bästa stränderna. På kvällarna gick vi alltid ner till hamnen och käkade middag och gick runt längst vattnet och det va riktigt mysigt. Det va typ det vi gjorde om dagarna plus lite fler saker men det va saker vi inte gjorde varje dag :)

Hihii trotts att jag har varit uppe sen 04.00 så är jag inte ett duugg trött :D

FLAGG
Tyvärr så orkar jag intelägga ut massa bilder ikväll.. :/

Kommentarer
Postat av: ida ~ everything is possible ~

kan inte du lägga ut bilder på alla dina bikinis och så (när du har dom på dig) ? :d

2010-07-20 @ 09:42:45
URL: http://iidamariawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0